La Luce ráda přijme výměnu nebo vrátí zboží, v případě, že jsou splněny následující body:

 

  • Zboží musí být vráceno do 14 ti dnů od zakoupení 
  • Zboží musí být v původním stavu se všemi visačkami, včetně původních obalů i věcí obdržených v zásilce u zboží 
  • Zboží nesmí být nošeno, práno nebo falšováno

 

Bohužel nemůžeme přijmout žádnou výměnu nebo vrácení zboží, pokud nesplňují všechny tyto požadavky.
Vezměte prosím na vědomí, že náklady vynaložené Vámi na vrácení nebo výměnu zboží nemůže být nahrazeno.
Požádáte-li o výměnu, pak další náklady vynaložené na zpětné dodání k Vám hradíme již my.

 

La Luce nemůže nést odpovědnost za ztrátu zboží při dopravě.
Proto doporučujeme používat registrované poštovní služby a uchovávat záznamy o přepravě.
Jakmile zboží přijmeme, vyměníme nebo nahradíme položku v plné výši (s výjimkou přepravních nákladů), přímo na kreditní kartu použitou při nákupu nebo přepošleme na Váš účet.

 

Vadné zboží
La Luce je hrdá na udržení nejvyšší úrovně kontroly kvality, zajišťuje, že všechno zboží je kontrolováno před posláním, aby zajistila a předešla případnému nálezu chyb.
Chybné položky jsou klasifikovány jako vadné, jestliže jsou doručeny poškozené, nebo tam, kde k výrobní chybě došlo v rozumném časovém horizontu.
Položky, které jsou poškozeny v důsledku opotřebení, nejsou považovány za vadné .
Pokud obdržíte poškozené zboží nebo dojde k výrobní chybě, ihned nás prosím kontaktujte na zpet@laluce.cz, aby jsme Vám hned mohli být nápomocni buď s výměnou zboží, nebo s finanční náhradou.