Ready to fish by IljaZnačka Ready to fish by Ilja je prêt-a-porter od nizozemské návrhářky Iljy Visser. Její kolekce jsou překvapující, přesto rozpoznatelné díky svým inovativním přístupem k módě, velmi ženské a moderní, s charakteristickými prvkami kontrastů a asymetrických siluet. Pro zajištění nejvyšší kvality jsou vždy vybírány jen ty nejlepší látky a úplety a při precizní výrobě je dáván velký důraz na detaily.

Koncept značky nekomunikuje jen přes ženskou módu, ale také přes hudbu. Ke každé sezóně vytváří kompilaci elektronické hudby, která vychází a je inspirována danou kolekcí. Hudba vyjadřuje zvuk značky Ready to fish by Ilja.

 


 


bzr by bruuns bazaarBruuns Bazaar je na skandinávské módní scéně již od roku 1994, díky krásnému designu, vysoké a luxusní kvalitě, hned po vzniku vzrostla v mezinárodní značku.

BZR je jejich mladší řada s minimalistickými, decentními kolekcemi s přesným střihem, ale i se sportovními a hravými prvky pro denní nošení. Čisté a jednoduché, přesně takové, které moderní ženy chtějí a potřebují. Obě dvě řady Bruuns Bazaar vyvolávají velký zájem a uznání po celém světě. 

 


 

Rains Pláštěnky RAINS pochází z deštivého Dánska na okraji evropského kontinentu, v těsné blízkosti oceánu s převládajícími západními větry. I v těchto nepříznivých povětrnostních podmínkách je možné, aby jak rychlá přeháňka, tak i náladový deštíček může být krásný zážitek, ale v první řadě musíte zůstat v suchu v dokonalém spojení se správným oblečením. Právě dánská značka pláštěnek RAINS se zaměřuje na tyto jedinečné zážitky za deštivých dnů.

Na základě myšlenky moderní verze klasické a cenově dostupné kvalitní pláštěnky RAINS vyrobil svou první pláštěnku v roce 2011. Tato moderní klasická pláštěnka je zcela odolná proti dešti, s lehkou prodyšnou podšívkou, kapucí se stahovací šňůrkou a dvěmi velkými kapsami.

 


 


Ready to fish by IljaEdward Achour, francouzský návrhář a fashion designer domu Weill, má zkušenosti v módním průmyslu, už jako velmi mladý začínal v Burberry, pak následovala praxe mezi 80. a 90. lety u Escady, Ralpha Laurena, Torrente a u Carven, kde pracoval jako kreativní ředitel.

Se svou vlastní značkou, nesoucí jeho jméno začal před deseti lety. Kolekce Edward Edward je vždy jemně ironická, nekonvenční. Hlavní důraz je kladen na výrobní materiály.

 


 

Caterina Mariani Před rokem 2004, Caterina Mariani vyráběla šperky pro sebe a pro své přátele z pouhého potěšení, ale během několika let se stala talentovanou designérkou. Všechna její bižuterie má svou historii, vlastní ohnromující dynamiku. Vytváří je podle svých nápadů a sestavuje každý kus ručně s použitím různých materiálů, jako je mosaz, pryskyřice, sklo, Swarovski krystaly.

Caterina Mariani si klade za cíl uspokojit svou posedlost... šperky! Tyto designově jedinečné skvosty by neměly chybět v žádné šperkovnici moderní ženy.

 


 

zubi logo Zubi je zkrácenina přijmení Zubizarreta, která dala jméno i téměř "rodinné" značce. Mercedes a Elena jsou dvě sestry z Madridu, které, byť se původně věnovala každá úplně jiné činnosti, jejich společný cit pro design a kreativitu svedl dohromady. Založily značku Zubi takřka za pochodu a během krátké chvíle z ní udělaly zavedený doplňkový brand. Každý kus jejich kolekce je originál, vyrábí se ručně a inspirací jsou zážitky z cest. 

Jsou to vlastně takové jejich "archívy a deníky", proměněné v praktickou součást outfitu, navíc podporované a nošené známými tvářemi, jako je například španělská modelka, módní bloggerka, návrhářka a dýdžejka Gala Gonzales, nebo další slavná španělská modelka Eugenia Silva (Dolce & Gabbana, Oscar de la Renta).  

 


 

kempink ponozkyPonožky. Neprávem opomíjená, leč podstatná součást šaníku. Módní návrhářky Štěpánka Pivcová a Hanka Vaňátková se rozhodly povýšit ponožky z funkčního kusu oděvu na osobitý módní doplněk. Začaly vyrábět malé nápadité série a své nové značce daly jméno KEMPINK

 

"Kempink je to retro, vzpomínka z dětství. Na cestu vlakem a svačinu v papírovém pytlíku. Kempink je něco příjemného, spojeného s dobrodružstvím. Chceme oslovit lidi, kteří milují život, mají svůj styl a smysl pro humor. Nenechávají se sešňerovat konvencemi a umí dát najevo osobitost i zdánlivou drobností, jako jsou originální ponožky v botách," říká Štěpánka Pivcová.
 
Za klíčový považují návrhářky důraz na originální detail. Neuznávají módní trendy a tvoří v souladu s vlastním vkusem a náladou. A protože obě často cestují do zahraničí, shodly se v třeba v tom, že si na cesty berou jen málo oblečení, ale hodně doplňků, které potěší a vyjádří styl. A přesně to si slibují od ponožek s nápaditými vzory. "Vezmete si obyčejné džíny a triko, ale zároveň chcete mít něco, co podtrhne vaší momentální náladu. A přesně takhle můžou fungovat ponožky," vysvětluje Hanka Vaňátková.

 


 


hipanema logoHipanema prezentuje ručně dělané náramky z přírodních materiálů. Víc a víc populární neo-hippie trend přesně potřebuje tenhle doplněk! Proč ale marnit čas vrstvením, navlékáním a zavazováním každého náramku zvlášť? Takhle zřejmě uvažovaly dvě holky z Paříže, co se náhodou potkaly v Rio de Janeiru. Nejenom že je jihoamerická kultura inspirovala v samotném designu, ale zřejmě i tam se zrodil nápad spojit více náramků v jeden a Hipanema byla na světě. 

Náramky jsou vyrobeny z perel, mušlí a různobarevné nitě, křehkých kamenů a barevné stuhy - symbolu Salvadoru da Bahia, která má nosit štěstí a v Brazílii je považována za talisman.

 


 

minnie grace logoMinnie Grace, to je jméno mladé designérky šperků pocházející z Parmy v Itálii. Její šperky jsou vysoké kvality, jednohuché, decentní a minimalistické. Používá velmi kvalitní korálky a komponenty, jako magnetické zapínání, které jen tak z ruky neztratíte.

Svůj talent vnáší do výroby krásných šperků, které vyrábí sama a ručně. O její kousky je velký zájem nejen v Evropě.